ریحانه ریحانه ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

برای ریحانه

عکسهای دختردلبندم

1392/4/23 17:21
256 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسها برای ماه پیشه

واین تابی ریحانه خانم سوار شدن برای خودمنه که چندسال توی انباری خونه بابایینا داشت خاک می خورد ویه روز بابا آوردش بیرون و دستی بهش کشید و رنگی زد و شد حالا برای ریحانه خانم

برای من که بود نارنجی بود وچه خاطراتی من با این تاب دارم ...یادش بخیر چقدر زود گذشت لبخند

 

 

 

دخترم در فکر هست و به افقهای دور دست نگاه می کنه

فکر کنم تو فکر یه سقفهخنده

الهی قربونش برم با اونگاهشماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

bahar
24 تیر 92 17:16
ماشاالله خدا حفظش کنه
روی ماهشو ببوس


مرسی بهار جون لطف داری
پرنیان
29 تیر 92 17:17
آخی عزیزم چقدر ملوسه ...
چقدر چشمهاش پر از معصومیته
خدا نگهدارش باشه. الهی همیشه از بلا دور باشه .

کلی کیف کردم از دیدن این عکس ها


خیلی لطف داری پرنیان جون
برای تو
30 تیر 92 0:57
عزیزم چقدر دیدن دخترت روی تاب تو برای پدر و مادرت باور نکردنی و جالب دختر کوچولوی خودشون حالا مادر شده


ممنون عزیزم از حضورت ولطفت
ویس
31 تیر 92 0:19
خیلی نازه . چقدر معصومه این کوچولو. خدا حفظش کنه.از طرف من ببوسش


سلام مرسی ویس عزیز از لطف شما
اذر
31 تیر 92 5:50
سلام ما مان مهربون ریحانه میشه خودتونم معرفی کنین.اخه من حس میکنم معلم منین.
محراب و مليكا
5 مرداد 92 10:00
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
محراب و مليكا
6 مرداد 92 10:40
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
پری
1 شهریور 92 13:46
الهی..خدا نگهش داره براتون...سالم و شاد باشن همیشه
پرنیان
17 شهریور 92 10:23
سلاااام

وای امروز من اومدم یه چیزی اینجا بخونم به پیشنهاد دوستی، دوباره عکسهای ریحانه کوچولو رو دیدم ... به به

مامانش ببوسش از طرف من

مرسی عزیزم حتما