ریحانه ریحانه ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

برای ریحانه

جشنواره اولینها

1392/4/1 17:43
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

با کلی تاخیر

دخترم وقت برای من نمی زاره که بیام و اینجا چیزی بنویسم

ریحانه عزیزما از اواسط 8ماهگی نشستن را آغاز نمودن ودیگه میشنه البته دورش باید کلی بالشتک و کوسن بزاریم که یکهو سقوط نکنن

 

وحالا هم که دراواسط9ماهگی هستن دندونهای نازدخترم نیش زده بیرون الهی قربونش برم

داره دندون درمیاره

اینهم از خبرای دست اول واولینهای ریحانه خانم

بعد اینکه دخترم دیگه کم کم همه چیزهای مجازی که می تونه بخوره رو نوش جون می کنه البته با کلی غر غر چون طبق روال همه بچه ها اصلا غذا نمی خوره ولی هرچیز به دردنخوری رو میگه بدین بکنم توی دهنم

وای خدا کی این فسقلیها عاقل میشنماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

bahar
1 تیر 92 18:30
مبارکه به سلامتی


مرسی خاله بهار
نوشین
21 تیر 92 2:35
جان دلم الهی قربون دندون در اوردنش بشم من
بچه ها نازن عسلن مواطبش باش ریحانه جون من از هر کار دیگه ای پیشتره
من همیشه میگم تو زندگی اگه بچه کوچیک دارین اول به بچه ها برسین بعد کارای دیگه
خدا حفظش کنه ایشالله


ممنونم نوشین عزیز لطف داری
علی
16 مرداد 92 12:29
سلام دوست من وب خوبی داری ومیتونی از این خوبتر هم بشه من یه وب دارم پر از شکلک ها متنوع وناز اگه دوست داشتی بیاهم سر بزن ونظرتونو بگو دربارش هم اگه دوست داشتین تبادل لینکم میکنیم