ریحانه ریحانه ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

برای ریحانه

بدون عنوان

1391/2/27 10:48
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من

این وبلاگ رو درست کردم تا هدیه ای باشه برای تو عزیز دلم که وقتی بزرگ شدی از خاطرات ما یعنی من و بابا درباره خودت بخونی و لذت ببری

الان خیلی کوچولویی تازه 15 هفته ست که توی دل مامان برای خودت جا خوش کردی

خیلی دوست دارم وهرلحظه برای سلامتیت دعا می کنم که صحیح و سالم به دنیا بیای

بابایی هم خیلی تورو دوست داره

فینگیل مایی دیگه قربونت برمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پاني
1 خرداد 91 11:16
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا من اولين دوست فينگيلمممممممممممممممممممممممم دوست دارمممممممممممممممممممممممم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس گنده ههههههههههههههههههههههههه

سلام
مرسی گلم خوش اوومدی به خونه فینگیل من
زینب (مامان امیر عباس)
28 خرداد 91 16:50
سلام عزیزم . انشالله نخمل نازتو صحیح و سالم به دنیا بیاری و از داشتنش لذت ببری . منم یه نی نی ناز به اسم امیر عباس تو دلم دارم . به وب قند عسل منم یه سری بزن خاله جون